Sweetface

Jak się okazuje Jennifer Lopez nie wystarcza już tworzenie mody dla amerykańskich nastolatek (jej shopjlo.com sprzedał jak dotychczas 150 000 par dżinsów po 49 dolarów) – teraz chce podbić również rynek zarezerwowany wcześniej dla Versace czy Escady.
Razem z bratem Tommy’iego Hilfiger’a (Andy’m) Jennifer stworzyła markę ubrań Sweetface (ślicznotka). Hilfiger projektuje, ona zostawiła sobie ciężką pracę zatwierdzania projektów.
11 lutego, ostatniego dnia tygodnia mody w Nowym Jorku odbył się pokaz Sweetface. Wszyscy byli zachwyceni – nawet krytyk z Vogue’a miał podobno zakrzyknąć „To było wspaniałe!”.
I tak J.Lo będzie sprzedawać dokładnie takie same dżinsy jak te za 49 dolarów, tyle że za 150 dolarów…
Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć z Jennifer Lopez Fall 2005 Fashion Show: