Często zadawane pytania

Do jakich miejscowości można wysłać kwiaty?

Gwarantujemy dostawę naszych kwiatów do wszystkich miejscowości na terenie całej Polski.

Jaki jest czas dostawy kwiatów?

Dostawy są dokonywane przez kuriera w dni robocze w godzinach od 9 do 18.

Aby zamówienie dotarło do Odbiorcy w wybranym przez Państwa terminie, musi zostać złożone i opłacone najpóźniej do godziny 16:00 poprzedniego dnia roboczego.

Jeżeli zamówienie jest złożone w dzień wolny, lub po godzinie 16:00, za datę złożenia zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu.

Jak mam zapłacić za wysyłkę kwiatów?

Najprostszym sposobem płatności jest opłata kartą kredytową, która umożliwia natychmiastowe uruchomienie realizacji zamówienia. Możecie Państwo wybrać operatora płatności pomiędzy PayU i PayPal.

Możliwa jest również płatność w formie przelewu elektronicznego z banków, będących na liście operatorów PayU oraz PayPal.

Jeżeli nie posiadacie Państwo rachunku w bankach będących na liście PayU i PayPal, możliwa jest płatność z dowolnego innego banku nasz rachunek firmowy. W tym przypadku będziemy czekali na wpłynięcie kwoty zamówienia na nasz rachunek. Aby przyspieszyć realizację wysyłki, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu faksem – na nr +48 65 5295743 lub e-mailem – na adres : info@mikroskopas.eu

Czy cena zawiera koszt dostawy?

Podana cena bukietu jest ostatecznym kosztem i zawiera:

– cenę bukietu,

– wydruk kartki z życzeniami (kartka jest bezpłatna lub płatna – w przypadku wyboru wzoru płatnego),

– wydruk zdjęcia – jeżeli zostało załączone do zamówienia,

– ramkę, w którą zostanie ono oprawione (ramka gratisowa lub płatna – jeżeli wybierzecie Państwo jeden z modeli ramek płatnych),

– upominek – który jest płatny jeżeli został wybrany,

– usługę doręczenia bukietu do odbiorcy.

Wliczony jest również podatek VAT obowiązujący w Polsce.

Co dzieje się w przypadku, jeżeli adresata nie ma pod wskazanym adresem?

Jeżeli w wyznaczonym przez Państwa terminie dostarczenia przesyłki, kurier nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem, kurier skontaktuje się telefonicznie z Odbiorcą na podany przez Państwa numer telefonu, aby ustalić inny termin dostawy. Jeżeli kurierowi nie uda się skontaktować telefonicznie z Odbiorcą, pozostawi on mu wiadomość, w której zawarta będzie informacja o przesyłce i możliwym innym terminie dostawy oraz podany będzie numer kontaktowy, aby Odbiorca mógł ustalić z naszą Firmą Kurierską najdogodniejszy termin dostawy.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia drogą telefoniczną pod numerem telefonu +48 609578957. W przypadku zamówienia drogą telefoniczną, płatność może być dokonana wyłącznie w formie przelewu na nasze konto. W tym przypadku będziemy czekali na wpłynięcie kwoty zamówienia na nasz rachunek. Aby przyspieszyć realizację wysyłki, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu faksem – na nr +48 65 5295743 lub e-mailem – na adres info@mikroskopas.eu

Jakiej wielkości są poszczególne wersje bukietów?

Zdjęcie bukietu zamieszczone na stronie przedstawia wersję zawierającą 25 kwiatów.

W przypadku bukietów mieszanych wersje różnią się ilością kwiatów .

Długość wysyłanych przez nas kwiatów to dla róż – 40-50 cm, dla innych kwiatów długość jest podawana w opisie.

Czy jest możliwość dołączenia dodatkowych elementów do bukietu kwiatów?

Oczywiście! Możecie Państwo dorzucić do zamówionego bukietu następujące elementy:

ŻYCZENIA – albo na bezpłatnej kartce standardowej o wymiarach 9 x 13 cm z pięknym logo naszej Firmy, lub też na jednym z modeli płatnych dodatkowo kartek proponowanych na naszej stronie. Podczas redagowania życzeń możliwe jest wybranie tekstu spośród standardowych tekstów, które znajdują się na naszej stronie internetowej, oraz wybór prezentacji tekstu – poprzez wybór stosownej czcionki, która podkreśli intencję Państwa życzeń.

ZDJĘCIE – wydruk na pięknym papierze fotograficznym jak również dostawa zdjęcia w formacie 9 x 13 cm, ewentualnie oprawionego – również gratisowo w passe-partout – jest bezpłatny. Aby zdjęcie prezentowało się jeszcze bardziej okazale możecie Państwo wybrać jedną z naszych dodatkowo płatnych ramek, spośród modeli oferowanych na naszej stronie internetowej. Zdjęcie zostanie dostarczone oprawione w ramkę, którą Państwo wybraliście.

PREZENT – oferujemy oryginalne prezenty przeznaczone na różne okazje – wyznanie miłości, prośba o przebaczenie, ślub, narodziny dziecka, …. Wystarczy wybrać prezent najbardziej odpowiedni do okazji, a dołączymy go do wysyłki. Podkreślamy, że koncepcja naszego opatentowanego kartonu wysyłkowego uniemożliwia jakikolwiek kontakt załączonych elementów (zdjęcia, ramka, prezent, z kwiatami – gwarantując ich świeżość i nienaruszalność podczas transportu.

Czy wysyłając bukiet mogę zachować anonimowość?

Wybór należy do Państwa. Jeżeli chcecie Państwo zachować anonimowość wystarczy zaznaczyć pole „Proszę o niepodawanie adresatowi moich danych” podczas wypełniania ekranu „Dane Nadawcy”. Po odznaczeniu tego pola, dostawa będzie ANONIMOWA !

Czy mogę wysłać dowolną ilość kwiatów?

Tak – można wysłać dowolną ilość kwiatów powyżej podanego przez nas minimum, które w większości przypadków wynosi 15 sztuk pięknych i świeżych kwiatów. Ilość minimalna wynika z naszej oceny wyglądu bukietu. Uważamy, że poniżej tej ilości bukiet nie prezentuje się wystarczająco godnie. Powyżej tej minimalnej ilości, możecie Państwo zdefiniować każdą ilość odpowiadającą Państwa oczekiwaniom.

Czy ceny podawane na stronie internetowej zawierają koszt dostawy?

Tak, wszystkie ceny są cenami końcowymi, bez żadnych dodatkowych opłat. Podawane ceny są cenami zawierającym VAT, dostawę bukietu oraz zamówionych dodatków pod wskazany adres.

Czy mogę zamówić kwiaty z dostawą na wybraną godzinę?

Niestety na chwilę obecną nie możemy zagwarantować dostawy na dokładną godzinę, a wyłącznie na podany przedział godzinowy. Mamy jednak nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie to możliwe.

Czy rejestracja jest niezbędna aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie rejestracja nie jest niezbędna. Jednakże posiadanie konta pozwala przyspieszyć składanie następnych zamówień oraz umożliwia korzystanie z wielu przywilejów, w szczególności rabatów oraz ofert specjalnych, o których poinformujemy Państwa e-mailem po otrzymaniu zgłoszenia.

Co dzieje, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem?

Jeżeli kurier nie zastanie Odbiorcy pod wskazanym adresem, będzie on próbował skontaktować się z Odbiorcą telefonicznie na wskazany przez Państwa numer telefoniczny i ustalić wygodny dla Odbiorcy termin dostawy. Jeśli numer telefoniczny Odbiorcy nie został podany podczas zamówienia, kurier zostawi pod wskazanym adresem awizo i Firma kurierska będzie czekała na kontakt ze strony Odbiorcy.

Co stanie się jeśli odbiorca nie przyjmie przesyłki?

Doręczenie przesyłki pod wskazany adres jest równoznaczne z wykonaniem usługi.
W takim przypadku skontaktujemy się ze Zleceniodawcą (jeżeli wskazał swoje dane) w celu dostarczenia mu zleconej przez Niego przesyłki. W tym przypadku, biorąc pod uwagę niezbędny czas na powrót wysłanej przesyłki oraz jej powtórne wysłanie, nie możemy gwarantować idealnej świeżości dostarczonego do Zleceniodawcy bukietu.

Czy przy systematycznym korzystaniu z usług mikroskopas.eu mogę otrzymać jakieś zniżki?

Dla wszystkich Klientów korzystających systematycznie z naszych usług, oferujemy Progresywny System Rabatowy (PSR). System ten oferuje progresywnie zwiększające się rabaty na kolejne wysyłki. Im częściej zamawiają Państwo kwiaty w naszej Firmie – tym z większego rabatu możecie Państwo korzystać.

Chcę szybko wysłać bukiet – jak to zrobić?

Dzięki użyciu płatności elektronicznej złożenie zamówienia, a co za tym idzie – jego realizacja może być prawie natychmiastowa. Najszybszą formą płatności jest dokonanie opłaty kartą kredytową.

Jak mogę się dowiedzieć co dzieje się z zamówionym przez mnie bukietem ?

Drogą e-mailową otrzymają Państwo informację o wysyłce zamówienia. W tymże mailu znajduje się również numer wysyłki oraz link do strony Firmy kurierskiej dokonywującej dostawy, na której będziecie Państwo mogli sprawdzić gdzie w danej chwili znajduje się przesyłka. W wysłanym do Państwa e-mailu znajduje się również link do zdjęcia bukietu w chwili przed zamknięciem kartonu zawierającego bukiet wraz z ewentualnymi dodatkowymi elementami (życzenia, zdjęcie, ramka, prezent …)

Czy płatność kartą kredytową przez Internet jest bezpieczna?

Płatność kartą kredytową jest najbardziej bezpieczną i popularną formą płatności. W celu dokonywania płatności wybraliśmy dwie czołowe firmy na rynku zajmujące się płatnościami elektronicznymi – PayPal oraz PayU. W celu dokonania płatności możecie Państwo wybrać jedną z tych Firm. Wszelkie dane są przekazywane przy użyciu specjalnego szyfrowanego połączenia internetowego (SSL). Rozwiązanie daje gwarancję absolutnego bezpieczeństwa. Dane dotyczące karty kredytowej, podawane podczas transakcji, nie są nigdzie zapisywane i są wykorzystywane tylko do opłacenia pojedynczego zamówienia.

Co zrobić jeżeli dostarczone kwiaty są uszkodzone lub nieświeże?

W takim przypadku prosimy o kontakt z naszymi konsultantkami pod numerem telefonu +48 609578957, które przyjmą Państw zgłoszenie oraz wskażą tryb dalszego postępowania.